مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-11سياسي

فارس من| وزارت خارجه برای بازگرداندن فرزندی به مادرش چه کرده؟


وزارت امور خارجه و سفارت ایران در کپنهاگ ضمن انجام اقدامات و پیگیری ها برای بازگرداندن فرزند یک مادر ایرانی به آغوش مادرش، این موضوع را جزو مطالبات جدی خود از دولت دانمارک قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمیده سلامتی مادر ایرانی در دانمارک اردیبهشت 1400  با درج مطلبی در سامانه فارس من خواستار مساعدت لازم برای بازگرداندن فرزندش به وی شد.

وی در مطلبی که در این خصوص در این سامانه ثبت کرده نوشته است: اینجانب حمیده سلامتی ایرانی ساکن دانمارک دارای اقامت موقت، به مدت دو سال است که دولت دانمارک فرزندم را بی دلیل از من گرفته و از آن جایی که این سیستم در دانمارک رواج دارد والدین زیادی مانند من دچار این مشکل شده اند.

فرزند من دچار مشکلات جسمی و روحی فراوان شده، اما دولت دانمارک حاضر به بازگرداندن فرزندم نیست.

از طریق وکلای مختلف و حقوق بشر پیگیر شدم، اما پاسخی نگرفتم.

وی همچنین گفته که از طریق سفارت ایران در کپنهاگ، حقوق بشر اروپا و بسیاری از نهادها پیگیری کرده ولی رسیدگی صورت نگرفته است.

این مادر ایرانی عنوان کرده که جان و آینده فرزندش در خطر است و نگرانی هایش به دلیل بیماری اوتیسم فرزندش روز به روز بیشتر می شود و درخواست کرده که مساعدت لازم برای بازگرداندن فرزندش به آغوش مادر و کانون خانواده و بازگشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وزارت خارجه برای بازگرداندن فرزندی به مادرش چه کرده؟

فارس من| وزارت خارجه برای بازگرداندن فرزندی به مادرش چه کرده؟